آســـمــون چـــشــمـات

اگـر بـاز از روزگــار دلـت گـرفـت،لـحـظـه هـا ثـانـیـه ابـری شـدن ، بـیـا بـا مـــن

آســـمــون چـــشــمـات

اگـر بـاز از روزگــار دلـت گـرفـت،لـحـظـه هـا ثـانـیـه ابـری شـدن ، بـیـا بـا مـــن

دوستت دارم...

زیبایی دنیا را تنها آن لحظه که به چشمان تو نگریستم دریافتم و از آن پس  

 

هیچ لحظه ای  ا ز عمرم بدون اندیشه تو سپری نشد اگر عمر من تنها یک شب باشد  

 

آرزو دارم همان یک شب را با تو بگذرانم چرا که محبوب من این دنیا زمانی زیباست  

 

که  در کنار تو باشم.

به هنگام غروب غمگین دستهایم را به مخمل نیلگون آسمان خواهم کشید وخورشید را به جشن ستارهها خواهم برد وبه دریا خواهم گفت :با من مهربان باش! وبا چوب بلندترین زیتون بر روی شن های ساحل خواهم نوشت که: خوب من    دوستت   دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
شاسا دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 05:43 http://beuadeto.persianblog.com

اگر مایل به تبادل لینک هستید لینک ما را با نام
شاسا:شکارچی آتشدر وبلاگ خود قرار دهید و سپس به من هم اطلاع دهید تا شما را به لیست خودم اضافه کنم.
شاسا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد