آســـمــون چـــشــمـات

اگـر بـاز از روزگــار دلـت گـرفـت،لـحـظـه هـا ثـانـیـه ابـری شـدن ، بـیـا بـا مـــن

آســـمــون چـــشــمـات

اگـر بـاز از روزگــار دلـت گـرفـت،لـحـظـه هـا ثـانـیـه ابـری شـدن ، بـیـا بـا مـــن

برای تو

چشمانت را برای زندگی می خواهم

 اسمت را برای دلخوشی می خوانم

دلت را برای عاشقی می خواهم

صدایت را برای شادابی می شنوم

 دستت را برای نوازش و پایت را برای همراهی می خواهم

 عطرت را برای مستی می بویم خیالت را برای پرواز می خواهم

 و خودت را نیز برای پرستش

 

 ********************************

گفتی دوستت دارم . قلبم تندتر از همیشه تپید لبخند زدم

و باورت کردم با اینکه می دانم لبها دروغ می گویند .

 با صدایت مرا نوازش کردی تپش قلبت را حس کردم

مهربان و پاک بود در اغوشت غرق محبت شدم

 به تو تکیه کردم و ارام شدم

 

عیدتون مبارک

 از نوروز می اموزیم که هیچ وقت کسی را نا امید نکنیم

 

شاید امید تنها دارایی اش باشد.نوروزتان مبارک باد