آســـمــون چـــشــمـات

اگـر بـاز از روزگــار دلـت گـرفـت،لـحـظـه هـا ثـانـیـه ابـری شـدن ، بـیـا بـا مـــن

آســـمــون چـــشــمـات

اگـر بـاز از روزگــار دلـت گـرفـت،لـحـظـه هـا ثـانـیـه ابـری شـدن ، بـیـا بـا مـــن

دلم گرفته ...

سعی کن تنها باشی...زیرا تنها به دنیا آمدی و تنها از دنیا خواهی رفت......

 

بگذار عظمت عشق را درک نکنی.....

 

زیرا آنقدر عظیم است که تو را نابود خواکرد....

 

بگذار خانه ی قلبت خالی از عشق باشد....

 

زیرا اگر عشقی در آن منزل را بزند به ویرانه های آن هم رحم نخواهد کرد

 

 

 

دلم گرفته ...

دلم گرفته از ادمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن،

 

از ادمایی که میخوان ماله اونا باشی اما خودشون ماله تو نیستن،

 

از اونایی که زیر بارون برات میمیرن و وقتی افتاب میشه

 

 همه چیز یادشون میره

کاش

 

 

 

به نام قلبها ایجادگر عشق و به نام عشق زیباترین خطای انسان

شاد باش که از شادی تودل شادم تا تو شادی زغم هر دو جهان آزادم لذت زندگی من همه خرسندی توست بی وفایم که وفایت برود از یادم صحبت ما وتو همچون صحبت خار وگل است بی تو ما را خوش نباشد گر تو را بی ما خوش است

 

 

 

 

هرگاه دفتر محبت را ورق زدی، هرگاه زیر پایت خش‌خش برگ‌ها را احساس کردی، هرگاه در میان ستارگان آسمان تک ستاره خاموش دیدی، برای یک بار در گوشه‌ای از ذهن خود نه به زبان بلکه از ته قلب خود بگو: یادت بخیر